کد خبر : 1241605 | 30 اردیبهشت 1394 ساعت 10:42 | 62.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس برای عالیشاه و مکانی استعلام بگیرد

ناظر AFC اعلام کرد طبق آئین‌نامه برگزاری رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، تک اخطار مرحله گروهی حذف می‌شود اما پرسپولیسی‌‎ها برای مشخص شدن وضعیت عالیشاه و مکانی باید استعلام بگیرند.

پرسپولیس برای عالیشاه و مکانی استعلام بگیرد
در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الهلال عربستان در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امید عالیشاه و سوشا مکانی از داور مسابقه کارت زرد گرفتند تا دومین اخطار خود در این دوره از رقابتها را بدست آوردند.

به گزارش مهر، در این شرایط برخی از منابع خبری از محرومیت عالیشاه و مکانی در بازی برگشت خبر دادند اما برخی دیگر اعلام کردند با توجه به حذف اخطارهای مرحله گروهی، این دو بازیکن می‌توانند در دیدار برگشت، پرسپولیس را همراهی کنن.

محمدرضا کسرایی در خصوص محرومیت سوشا مکانی و امید عالیشاه در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا در بازی برگشت برابر الهلال، گفت: طبق آئین‌نامه سال ۲۰۱۵ کنفدراسیون فوتبال آسیا، تک اخطار‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مراحل بعدی این جام منتقل نمی‌شود.

وی در مورد اینکه طبق این آئین‌نامه امید عالیشاه و سوشا مکانی در بازی برگشت با الهلال عربستان محروم نیستند، افزود: با این حال باشگاه پرسپولیس باید استعلام بگیرد و مسئولیت همه چیز به عهده این باشگاه است.

دیدگاه‌ها